V dubnu 2014 Veolia upřesnila, jaké postavení na trhu chce zaujímat, a představila nový slogan „Pečujeme o světové zdroje“, který vyjadřuje její poslání a byl přeložen do jazyků všech zemí, kde skupina působí. Výrazové prostředky Veolie vyjadřují strukturu vycházející z tří základních pilířů, které výstižně charakterizují všechny její činnosti: zlepšování přístupu ke zdrojům, ochrana zdrojů a jejich obnovování.
Nový grafický manuál, nová podoba publikací a nový digitální ekosystém okolo webu Veolia.com tvoří základy nového způsobu komunikace skupiny. Vytvořením Social Hub #LivingCircular dává skupina najevo, že půjde o nový způsob komunikace s veřejností, do níž se zapojuje z pozice účastníka občanské diskuse o kruhové ekonomice.
Reklamní kampaň přináší sérii ilustrací s městskou tématikou, které byly zveřejněny v tištěných a digitálních médiích ve Francii i jsou publikovány i v zahraničí.
Prohlédněte si ostatní kampaně Veolie ve světě:
Kávovou sedlinu nepoužíváme k věštění budoucnosti. Díky ní vytváříme čistší budoucnost.
Už víte, jak bude vypadat vaše příští křeslo? Bude kožené, z tkaniny – či snad z letadla?
Hnojiva vyrobená z odpadních vod? Nečekaný zdroj pro budoucnost.
Voda je příliš cenná na to, aby se použila jen jedenkrát