Motiv letošních karaf Voda pro Afriku byl vybrán na Facebooku

Od 1. listopadu bude opět spuštěn prodej karaf v rámci projektu Voda pro Afriku, který již pátým rokem organizují společnosti Veolia a Nadační fond Veolia. Výběr afrického motivu na karafách letos vybírali uživatelé Facebooku. Hlasování se uskutečnilo od 14. srpna do 1. září. Na facebookové stránce Veolia dalo jedné ze tří možností svůj “like” celkem 773 osob. Vítězný motiv bude vyroben a připraven od 1. listopadu k prodeji.

Karafa Veolia

Letos se budou vyrábět Nosorožci

Lidé měli na facebookové stránce Veolia možnost vybírat ze 3 variant s motivy kontinent, lvi a nosorožci. Při hlasování jednoznačně zvítězil motiv NOSOROŽCI, pro který hlasovalo 416 osob. Další v pořadí byl motiv kontinent (232 hlasů) a lvi (125 hlasů). 
 
“Jsme velmi rádi, že o hlasování byl na Facebooku tak velký zájem. Chceme, aby karafy sloužily nejen k dobrému účelu, ale také aby se líbily a zpříjemňovaly náš každodenní život,“ dodává Marcela Dvořáková, výkonná ředitelka marketingu společnosti Veolia Voda. Vybraný motiv bude poslán ihned do výroby, aby byly karafy včas připraveny pro předvánoční prodej. Samotné karafy jsou vyrobeny dle designu Daniela Piršče (karafa s víčkem znázorňující kapku vody) a Jiřího Pelcla. Stoprocentní výtěžek z prodeje limitované edice karaf projektu Voda pro Afriku je věnován na podporu vodních projektů v Africe.
 

Projekt Voda pro Afriku bude letos realizován již po páté

 Za čtyři ročníky projektu Voda pro Afriku věnoval Nadační fond Veolia a Veolia Voda společnosti Člověk v tísni již více než 1,8 miliónu korun. Tyto finanční prostředky pomáhají financovat projekty na podporu budování a oprav vodních zdrojů v Etiopii, které zde Člověk v tísni realizuje z prostředků veřejné sbírky Skutečná pomoc.