Již v názvu kampaně odkazuje Veolia na své plány do roku 2030 přestat ve svých teplárnách využívat uhlí. Cílem kampaně je poukázat na společné aktivity Veolia a reálných lidí, které vedou k lepší ochraně životního prostředí a lepší kvalitě života v Moravskoslezském kraji.
Kampaň proběhne právě v Moravskoslezském kraji, kde Veolia provozuje své největší teplárenské zdroje, které postupně prochází dekarbonizací. První část kampaně startuje 1. dubna a potrvá do konce května. Druhá část se bude odehrávat na podzim od 1. září do 31. října 2021.
Důležitou součástí kampaně jsou projekty Nadačního fondu Veolia. Program STARTér, Věř si a podnikej! pomáhající začínajícím drobným podnikatelům a interní program MiNiGRANTY® VEOLIA, podporující volnočasového dobrovolnictví zaměstnanců. Kampaň představuje tyto „všední hrdiny“, tedy lidi, kteří nezištně zlepšují každodenní život lidí okolo, a to jak podporou lokální ekonomiky, tak obnovou životního prostředí.
Kampaň Veolia bude vedena prostřednictvím online i tištěných médií, billboardů, spotů na moravskoslezské regionální televizi TV Polar, lokálních rádiových spotů a pomocí vlastní webové stránky spolecne2030.cz.