Mobilní aplikace Moje Veolia / Moje Voda (PVK)
- Aplikace Moje Veolia Vám umožní okamžitý a zabezpečený přístup k Vašemu internetovému zákaznickému účtu u Vašeho dodavatele vody.
- Získáte tak například přehled o Vaší smlouvě, zálohách a vystavených fakturách, spotřebě vody nebo provedených odečtech. Zálohy a faktury můžete také v aplikaci platit online.
- Aby bylo možné aplikaci používat, je nutné mít založený internetový zákaznický účet. Pokud jej nemáte, můžete se registrovat na webu Vašeho dodavatele vodohospodářských služeb.
- Pro pohodlnější používání je v aplikaci možné využít přihlášení pomocí biometriky.
- Pro zákazníky společnosti Pražské vodovody a kanalizace, a.s.(PVK), je k dispozici aplikace Moje Voda.
HLAVNÍ FUNKCE, KTERÉ VÁM APLIKACE PŘINESE:
- Informace o smlouvě, zákaznikovi a odběrných místech
- Přehled faktur, záloh a přijatých plateb
- Možnost online plateb faktur a záloh
- Přehled spotřeby a její grafické znázornění
- Informace o provedených odečtech
- Nahlášení samoodečtu
- E-podatelna
- Přehled zadaných požadavků
- Online rezervace schůzky na zákaznickém centru
- Registrace ke službě SMS INFO
- Mapa odstávek a havárií
- Přehled kontaktů Vašeho dodavatele vody
Zákaznický portál Moje Veolia
Zákaznický portál je nyní modernější a přehlednější. Novinkou je možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem.
1. Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů.
2. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách dané vodárenské společnosti nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz.
3. Zákazníci společnosti Pražské vodovody a kanalizace, a.s., (PVK) se mohou registrovat zde: https://portal.pvk.cz/registrace.
Přihlášením do portálu si můžete také vyřídit:
Nahlásit stav vodoměru
Změnit kontaktní údaje
Havárie a plánované odstávky vody
Zasílání elektronické verze faktury
Rezervace schůzek
Zákaznické požadavky a sledování jejich vyřízení
Telefonní zákaznické linky
Pražské vodovody a kanalizace
601 274 274
MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ
601 276 276
Středočeské vodárny
602 128 127
1. SčV
601 275 275
Královéhradecká provozní
601 273 273
Vodohospodářská společnost Sokolov
601 279 279
RAVOS
601 278 278
Zákaznická centra a kontaktní místa
Mapa havárií a odstávek
Mapa havárií a odstávek poskytuje všem zákazníkům a spotřebitelům skupiny Veolia užitečné informace o aktuálních haváriích a plánovaných odstávkách. Zákazníka informuje například o datu zahájení i ukončení odstávky, zda je zajištěno náhradní zásobování a případně kde je dostupné. Mapa je přístupná z webových stránek jednotlivých vodárenských společností i prostřednictvím mobilní aplikace Moje Voda.
Inovativní platební metody
Platby faktur online
Zaplatit fakturu on-line je možné pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Smluvní zákazníci si u platebního tlačítka vyberou svoji banku, u které mají internetové bankovnictví. V současnosti jsou do tohoto projektu zapojené tyto peněžní ústavy: Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen Bank, mBank, ČSOB a Era.
Platba faktury pomocí QR kódu
Jde o speciální platební QR kód, který tiskneme na zúčtovacích dokladech. Platbu pomoci QR kódu lze provést na chytrých telefonech, ale nově také v platbomatech České spořitelny (pro zákazníky s účtem u ČS). Pokud použijete váš chytrý telefon, naskenujte QR kód, nacházející se na faktuře, pomocí aplikace vaší banky (nainstalované předem) do chytrého telefonu. Automaticky se tak načtou informace v něm obsažené a platební příkaz v aplikaci se vyplní správnými údaji. Platbu pak již stačí pouze potvrdit. Vyhnete se tak možným chybám, které vznikají při přepisování údajů do platebního příkazu banky.
Při platbě na platbomatu České spořitelny zvolíte v nabídce platbomatu „QR kód" a přiložíte fakturu ke čtečce. Platbomat načte veškeré potřebné údaje přímo z kódu a převede je do formátu příkazu k úhradě. Česká spořitelna má nyní 107 platbomatů po celé ČR, v letošním roce přibude dalších cca 20. Klienti ČS za platbu v platbomatu uhradí standardní poplatek 6,- Kč.
Platba faktury na terminálech Sazky pomocí QR kódu
Chcete uhradit své vyúčtování za vodné a stočné v hotovosti? Stačí zajít ke kterémukoliv terminálu společnosti Sazka sázková kancelář, a.s.. Na Vaší faktuře najdete QR kód, který předložíte na zmíněných terminálech (mimo Českou poštu) a uhradíte požadovanou částku. Oproti platbě složenkou na České poště zaplatíte poplatek pouze ve výši 15,- Kč (výše platby nerozhoduje). Terminály Sazky mají výhodu prodloužené otevírací doby a najdete je např. v prodejnách tabáku, čerpacích stanicích, večerkách apod.
Platba faktury nad 25.000Kč
Rádi bychom Vás informovali o chystané změně při platbě faktur nad 25.000,- Kč.
Dle Zákona o praní špinavých peněz ( AML ) je Sazka povinna identifikovat zákazníka platícího nad 1.000,- Euro. Vzhledem k narůstajícímu množství takových transakcí byl k 1.8.2017 nasazen do terminálu nový krok vyžadující identifikaci zákazníka na základě občanského průkazu a nahlášení údajů na Call centrum SAZKY. Bez takovéto identifikace nebude možné v platbě pokračovat.
SMS Info
Nenechte se zaskočit a buďte informováni o případném přerušení dodávky pitné vody. Tyto informace jsou zákazníkům zasílány zdarma prostřednictvím SMS služby. Stačí se zaregistrovat a tím si aktivovat službu SMS Info. Registrovaným zákazníkům přijde přímo do jejich mobilu informace o přerušení dodávky vody, haváriích, některých větších provozních událostech, týkajících se výhradně adresy uvedené v registraci.
Službu lze aktivovat kdykoliv. Možností je hned několik. Poslat SMS ve tvaru VEOLIA na telefonní číslo 720 001 112 nebo zavolat na zákaznickou linku společnosti. Příznivci internetové komunikace se mohou zaregistrovat prostřednictvím webových stránek www.voda-info.cz.