Služby pro zákazníky a spotřebitele

Profesionální zákaznický servis

Spouštíme nový zákaznický portál a mobilní aplikaci s názvem Moje Veolia

ap 200x110
Dnes 26. dubna 2017 jsme spustili pro zákazníky vodárenských společností ze skupiny Veolia v ČR nový zákaznický portál a pro všechny spotřebitele také novou mobilní aplikaci pod jednotným názvem Moje Veolia.
 
Nový zákaznický portál a mobilní aplikace jsou nyní modernější a přehlednější. Grafické změny vedly především ke zjednodušení navigace a zpříjemnění ovládání jednotlivých prvků. Všechny funkce, na které byli uživatelé zvyklí, zůstávají stejné. Novinkou je možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem.
 
Zákaznický portál je k dispozici všem odběratelům, kteří mají se společnostmi skupiny Veolia v ČR uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací. Mobilní aplikace je určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS.
 
Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách dané vodárenské společnosti nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.
 
Zákaznický portál a mobilní aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu u příslušného dodavatele vod. Poskytují tak přehled o smlouvě, ceně vody, fakturách, které je možné  zároveň zaplatit online, či o spotřebě vody. Dále lze vyřídit i následující záležitosti:
  1. nahlásit stav vodoměru,
  2. změnit kontaktní údaje,
  3. mít pravidelný přehled o haváriích vody a plánovaných přerušených dodávkách vody ve městě či obci zájmu,
  4. zaregistrovat si zasílání elektronické verze faktury,
  5. zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru dle preferované časové dispozice,
  6. odesílat požadavky a sledovat stav jejich vyřizování. 
 
Skupinu VEOLIA ČESKÁ REPUBLIKA, a.s. tvoří společnosti: 1.SčV, a.s., Severočeské vodovody a kanalizace, a.s., Pražské vodovody a kanalizace, a.s., MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., Středočeské vodárny, a.s., Královéhradecká provozní, a.s., Vodohospodářská společnost Sokolov, s.r.o., RAVOS, s.r.o.
a VODOSPOL s.r.o.
 








 

 

 

 







Telefonní zákaznická linka 

call centrum 200x110
Tefonní zákaznické linky garantuje Veolia svým zákazníkům dostupnost informací 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Zkušení operátoři poskytují zákazníkům odpověď nebo radu na dotazy týkající se fakturace, smluv, kvality vody, poruch na vodovodní či kanalizační síti a další potřebné informace. 
 

 


Veolia Helpline na Facebooku 

Veolia spustila na své facebookové stránce také zákaznickou aplikaci Veolia Helpline, prostřednictvím které je poskytována zákaznická podpora online i na tomto kanálu.
 
Technické havarijní situace řeší 24 hodin denně 7 dní v týdnu a reakci na oznámení havárie zaručuje do 2 hodin.


Zákaznická centra a kontaktní místa 

Zákazníci mají k dispozici celkem 28 zákaznických center a 10 kontaktních míst.  Seznam zákaznických center nalezne zákazník na webových stránkách své vodohospodářské společnosti.

Cílem aktivit skupiny Veolia je neustálé zkvalitňování služeb a svoji nabídku každoročně rozšiřuje tak, aby vyšla vstříc různým požadavkům zákazníků i spotřebitelů. Momentálně nabízíme mimo jiné i tyto služby:

 

Mapa havárií a odstávek 

Mapa havárií a odstávek
Mapa havárií a odstávek poskytuje všem zákazníkům a spotřebitelům skupiny Veolia užitečné informace o aktuálních haváriích a plánovaných odstávkách. Zákazníka informuje například o datu zahájení i ukončení odstávky, zda je zajištěno náhradní zásobování a případně kde je dostupné. Mapa je přístupná z webových stránek jednotlivých vodárenských společností i prostřednictvím mobilní aplikace Moje Voda.

 


Inovativní platební metody

Platby faktur online 

Platby faktur online
Zaplatit fakturu on-line je možné pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Smluvní zákazníci si u platebního tlačítka vyberou svoji banku, u které mají internetové bankovnictví. V současnosti jsou do toho projektu zapojené tyto peněžní ústavy: Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen Bank, mBank, ČSOB a Era. 

 

Platba faktury pomocí QR kódu

QR kód
Jde o speciální platební QR kód, který tiskneme na zúčtovacích dokladech. Platbu pomoci QR kódu lze provést na chytrých telefonech, ale nově také v platbomatech České spořitelny (pro zákazníky s účtem u ČS). Pokud použijete váš chytrý telefon, naskenujte QR kód, nacházející se na faktuře, pomoci aplikace vaší banky (nainstalované předem) do chytrého telefonu. Automaticky se tak načtou informace v něm obsažené a platební příkaz v aplikaci se vyplní správnými údaji. Platbu pak již stačí pouze potvrdit. Vyhnete se tak možným chybám, které vznikají při přepisování údajů do platebního příkazu banky.
Při platbě na platbomatu České spořitelny zvolíte v nabídce platbomatu „QR kód" a přiložíte fakturu ke čtečce. Platbomat načte veškeré potřebné údaje přímo z kódu a převede je do formátu příkazu k úhradě. Česká spořitelna má nyní 107 platbomatů po celé ČR, v letošním roce přibude dalších cca 20. Klienti ČS za platbu v platbomatu standardní poplatek 6,- Kč.
 

Platba faktury na terminálech Sazky pomocí čárového kódu

Platba pomocí čárového kódu
Chcete uhradit své vyúčtování za vodné a stočné v hotovosti? Stačí zajít ke kterémukoliv terminálu společnosti Sazka sázková kancelář, a.s.. Na Vaší faktuře najdete čárový kód, který předložíte na zmíněných terminálech (mimo Českou poštu) a uhradíte požadovanou částku. Oproti platbě složenkou na České poště zaplatíte poplatek pouze ve výši 15,- Kč (výše platby nerozhoduje). Terminály Sazky mají výhodu prodloužené otevírací doby a najdete je např. v prodejnách tabáku, čerpacích stanicích, večerkách apod.

 


Platba faktury nad 25.000Kč

Platba pomocí čárového kódu

Rádi bychom Vás informovali o chystané změně při platbě faktur nad 25.000,- Kč.
Dle Zákona o praní špinavých peněz ( AML ) je Sazka povinna identifikovat zákazníka platícího nad 1.000,- Euro. Vzhledem k narůstajícímu množství takových transakcí bude nazasen k 1.8.2017 do terminálu nový krok, kdy bude obsluha vyzvána k identifikaci občanského průkazu a nahlášení údajů na Call centrum SAZKY. Bez takovéto identifikace nebude možné v platbě pokračovat (dosud tuto povinnost ukládaly Provozní předpisy, nebylo nastaveno systémově ).
 

Aplikace pro chytré telefony

SMS Info

SMS info - aktuální
Nenechte se zaskočit a buďte informováni o případném přerušení dodávky pitné vody.  Tyto informace jsou zákazníkům zasílány zdarma prostřednictvím SMS služby. Stačí se zaregistrovat a tím si aktivovat službu SMS Info. Registrovaným zákazníkům přijde přímo do jejich mobilu informace o přerušení dodávky vody, haváriích, některých větších provozních událostech, týkajících se výhradně adresy uvedené v registraci. 

Službu lze aktivovat kdykoliv. Možností je hned několik. Poslat SMS ve tvaru VEOLIA na telefonní číslo 720 001 112 nebo zavolat na zákaznickou linku společnosti. Příznivci internetové komunikace se mohou zaregistrovat prostřednictvím webových stránek www.voda-info.cz.

 

Další nabízené služby

  • Elektronická verze faktury v PDF formátu
  • Rozbor kvality vody vlastní studně
  • Interaktivní informace o haváriích v Google mapách
  • Informace o haváriích a odstávkách formou SMS zprávy do mobilu
 
Zásady zpracování osobních údajů ve skupině Veolia
PDF - 87.51 KB
"Zásady zpracování osobních údajů ve skupině Veolia" ke stažení