Vodárenské společnosti skupiny Veolia nabízejí zákazníkům nový zákaznický portál a mobilní aplikaci

Koncem dubna 2017 spustily vodárenské společnosti skupiny Veolia pro zákazníky nový zákaznický portál a pro všechny spotřebitele také novou mobilní aplikaci pod jednotným názvem Moje Veolia.

Nový zákaznický portál a mobilní aplikace jsou nyní modernější a přehlednější. Grafické změny vedly především ke zjednodušení navigace a zpříjemnění ovládání jednotlivých prvků. Všechny funkce, na které byli uživatelé zvyklí, zůstávají stejné. Novinkou je možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, což je odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem.
 

„Cílem nového portálu a aplikace je nejen modernizovat uživatelské prostředí, ale především zvýšit komfort našich zákazníků a spotřebitelů. Platit účty na cestě do práce, ve frontě v obchodě nebo doma u televize je již běžnou záležitostí. Možnost platby online přes portál či aplikaci v našem oboru je však nadstandardní. Věřím, že uživatelé tuto novinku ocení,“ uvedl Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.

 
Zákaznický portál je k dispozici všem odběratelům, kteří mají se společnostmi skupiny Veolia v ČR uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací. Mobilní aplikace je určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS.
 
Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách dané vodárenské společnosti nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.

Mobilní aplikace je určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. V aplikaci pro nepřihlášené uživatele jsou k dispozici informace o haváriích a odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti. Mobilní aplikace, která je v podstatě kopii portálu, je v utilitních společnostech naprosto unikátní.

Zákaznický portál a mobilní aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu. Zákazník má přehled o svých vyúčtováních a zálohách, bude si moci vyřídit vybrané požadavky online, jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu. Dále bude moci sledovat vývoj své spotřeby vody z posledních vyúčtování, zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru, nechat si zasílat elektronickou verzi faktury atd.

Více informací